گروه هنرهای تجسمی شهرستان سیرجان

گروه گراقیک ،نقاشی و عکاسی دیجیتال فنی و حرفه ای و کارو دانش شهرستان سیرجان

گروه هنرهای تجسمی شهرستان سیرجان

گروه گراقیک ،نقاشی و عکاسی دیجیتال فنی و حرفه ای و کارو دانش شهرستان سیرجان

به نام خدا
این وبلاگ توسط سرگروه گرافیک شهرستان سیرحان (نرگس بیگمرادی) برای اطلاع رسانی و هماهنگی و همفکری همکاران در جهت تدریس هر چه بهتر دروس رشته های گرافیک /نقاشی و عکاسی دیجیتال ایجاد شده است و می تواند محلی مناسب برای گرد هم آمدن دبیران محترم این رشته ها و به اشتراک گذاری نظرات ، پیشنهادات و تجربیات گرانقدر آنان باشد.پیشاپیش منتظر یاری همه همکاران گرامی هستیم.
sirjanhonar93@gmail.com

گزارش جلسه هم اندیشی 17 اسفند

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

در تاریخ 93/12/17 جلسه هم اندیشی و بررسی راهکارهای جدید آموزشی درباره دو درس طراحی و مبانی هنرها ی تجسمی با حضور کارشناس گروههای آموزشی اداره و سرگروه هنر و هنراموزان محترم رشته های گرافیک ،نقاشی و عکاسی دیجیتال در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.


هنرآموزان محترم در فضایی صمیمانه و کاملا علمی  به بررسی عوامل افت دانش آموزان در این درسها پرداخته و با آسیب شناسی ،راهکارهای  زیر ارائه گردید:


- جهت بررسی روند پیشرفت دانش آموزان لازم است ژوژمانهای هفتگی و عمومی در سطح مدرسه برای درس طراحی برگزار شود.

- جهت هماهنگی تدریس دروس طراحی و مبانی در سطح شهرستان و ایجاد انگیزه در هنرجویان پیشنهاد شد ژوژمانهای گروهی بین مدارس در چند نوبت در طول سال برگزار گردد.

به همین منظور مقرر گردید اولین ژوژمان گروهی در هفته دوم اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار گردد.

- برای ایحاد ارتباط بین هنرآموزان و تبادل تجربه و دانش و تمرین طراحی منظره پیشنهاد شد اردویی یک روزه با عنوان یک روز با طراحی در محل اردوگاه اموزش و پرورش با  حضور دانش آموزان سال سوم  این رشته های هنرستان هت و هنر اموزانشان  برگزار گردد .

  • سرگروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی